12 augusti 2011

Äntligen helg!

Tusen tack för ärliga och fina kommentarer om mitt kort, tänk att man kan tycka så olika. Kanske var det tur att kortet inte hamnade i papperskorgen i alla fall.

Här i Jönköpingstrakten har vi haft en riktigt solig och fin dag, visserligen ingen sommarvärme, men det spelar mindre roll. Kände direkt att jag fick lite extra energi, men när arbetsdagen väl var slut vid 17.30 kände jag mig sliten.

När jag kom hem så umgicks jag med sambon en stund, åt god pizza på libabröd och halvsov en stund i soffan. När Patrick gjorde sig i ordning inför kvällens ordningsvaktspass så gick jag in i pysselrummet och gjorde några till vinglasmarkörer som jag har en beställning på och så blev det några till. Det gick inte att fotografera dem nu utan det får vänta tills imorgon. Klicka på länken "vinglasmarkörer till salu" här ovanför om du är intresserad av att köpa eller titta närmare på dem.

Nu ska jag lägga mig och läsa en stund, får se om jag klarar att hålla mig vaken så att jag kan ringa sambon och gratulera honom på födelsedagen efter 24.
kram Annika

1 kommentar:

Mya sa...

hejsan!
vilka fina vinmarkörer du gör. jag dricker ju inte vin iof. men om jag hade gjort så hade jag velat ha ett sånt på mitt glas ;)

Related Posts with Thumbnails